Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (6)Реферативна база даних (6)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Бобренко І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
1.

Бобренко І. В. 
До проблеми просторового орієнтування глухих молодших школярів із обмеженням інтелектуального розвитку [Електронний ресурс] / І. В. Бобренко // Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами. - 2010. - № 7. - С. 300-306. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apnvlop_2010_7_42
Попередній перегляд:   Завантажити - 130.322 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Бобренко І. В. 
Здоров’язберігаючі та здоров’яформуючі освітні технології в процесі розвитку просторового орієнтування дошкільників з розумовою відсталістю [Електронний ресурс] / І. В. Бобренко // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. - 2015. - Вип. 8. - С. 26-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ooop_2015_8_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 221.009 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Бобренко І. 
Рухливі ігри як засіб інтенсифікації розвитку просторового орієнтування старших дошкільників із порушенням розумового розвитку [Електронний ресурс] / І. Бобренко // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2015. - № 3. - С. 58-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/DLog_2015_3_9
Розглянуто особливості застосування рухливих ігор з метою розвитку просторового орієнтування дітей із розумовою відсталістю старшого дошкільного віку. Розкрито роль планомірної організації проведення рухливих ігор. Підкреслено, що рухлива гра має використовуватись з метою закріплення рухів, якими оволоділи старші дошкільники під час занять із фізичного виховання. Відзначено вагомість правильного застосування мультимедійних засобів як під час підготовки, так і проведення рухливих ігор з метою розвитку просторового орієнтування старших дошкільників з обмеженими розумовими можливостями. Зроблено висновки, що рухливі ігри, завдяки цілеспрямованому корекційно-виховному наповненню, сприяють всебічному розвитку вихованців, оздоровленню їх організму, збагачують життя дітей новим змістом, виховують їх почуття, поведінку, розвивають просторове орієнтування в навколишньому середовищі, елементи самостійності та ініціативу, що слугує формуванню спроможності до адаптації та створення передумов успішного подальшого навчання старших дошкільників з розумовою відсталістю у початковій школі.Рассмотрены особенности применения подвижных игр с целью развития пространственного ориентирования детей с умственной отсталостью старшего дошкольного возраста. Раскрыта роль планомерной организации проведения подвижных игр. Подчеркнуто, что подвижная игра должна использоваться с целью закрепления движений, которыми овладели старшие дошкольники во время занятий по физическому воспитанию. Отмечена значимость правильного применения мультимедийных средств как при подготовке, так и при проведении подвижных игр с целью развития пространственного ориентирования старших дошкольников с ограниченными умственными возможностями. Сделаны выводы, что подвижные игры, благодаря целенаправленному коррекционно-воспитательному наполнению, способствуют всестороннему развитию воспитанников, оздоровлению их организма, обогащают жизнь детей новым содержанием, воспитывают их чувства, поведение, развивают пространственное ориентирование в окружающей среде, элементы самостоятельности и инициативу, что служит формированию способности к адаптации и созданию предпосылок успешного дальнейшего обучения старших дошкольников с умственной отсталостью в начальной школе.In the present article examines the use of outdoor games for the development of spatial orientation of children with mental retardation preschool age. In the present article the features of the application of mobile gaming as a means of physical education for the development of spatial orientation in children with mental retardation preschool age. Changes in special education Ukraine are reflected in the search for innovative approaches to teaching technology of special pre-school setting where children are brought up with psychological development. To improve the ability to adapt and create prerequisites for successful further education of senior preschool children with special education needs are developed organizational and methodological approaches to improve the efficiency of mobile games, serving as the intensification spatial orientation senior preschool children with mental retardation.
Попередній перегляд:   Завантажити - 144.698 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Бобренко І. В. 
Організація просторово-предметного компонента освітнього середовища як одна з умов розвитку просторового орієнтування дошкільників з обмеженими розумовими можливостями [Електронний ресурс] / І. В. Бобренко // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. - 2013. - Вип. 4(1). - С. 120-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ooop_2013_4(1)__17
Попередній перегляд:   Завантажити - 88.946 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Бобренко І. В. 
Профілактика та корекція плоскостопості у дітей дошкільного віку з помірною розумовою відсталістю засобами фізичного виховання [Електронний ресурс] / І. В. Бобренко // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. - 2012. - Вип. 3(1). - С. 9-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ooop_2012_3(1)__4
Попередній перегляд:   Завантажити - 162.928 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Бобренко І. В. 
Фізичні вправи як засіб розвитку просторового орієнтування учнів допоміжних класів шкіл для глухих дітей [Електронний ресурс] / І. В. Бобренко // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. - 2010. - Вип. 1. - С. 47-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ooop_2010_1_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 184.04 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Бобренко І. 
Розвиток просторового орієнтування у молодших школярів із складними порушеннями психофізичного розвитку: реалізація у навчальній програмі із фізичної культури [Електронний ресурс] / І. Бобренко // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. - 2011. - Вип. 2. - С. 23-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ooop_2011_2_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 477.012 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського